کابین دوش حمام
نوشته شده توسط : زهرا

 

کابین دوش شیشه ای

آیا در حال طراحی یا نوسازی سرویس بهداشتی خود هستید؟ با انتخاب یک کابین دوش حمام شیشه‌ ای به جای حمام، هوشمندانه و راحت فکر کنید. کابین های دوش شیشه ای، می‌توانند یک درب کشویی یا ثابت داشته باشند و می‌توانند مستقیماً روی دیوار یا گوشه اتاق قرار بگیرند. بسته به نیاز شما، می‌توان کابین دوش شیشه ای را در هر ابعادی ساخت. شیشه‌ای که معمولا برای ساخت آن‌ها استفاده می‌شود، یک شیشه ایمنی 10 میلی متر است، در حالی که تمام اجزای پشتیبانی آنها ضد زنگ هستند. هنوز هم باید نوع شیشه را برای وسایل ثابت انتخاب کنید.

انتخاب مواد شما، به طور قابل توجهی در ظاهر سرویس بهداشتی شما تأثیر می‌گذارد. شما باید تصمیم بگیرید که آیا وضوح بکر را از طریق دیوارهای دوش در همه زمان‌ها ترجیح می‌دهید یا هنگام استحمام به برخی موارد قابل توجه در حریم خصوصی نیاز دارید. بافت و رنگ آمیزی، گزینه‌های دیگری برای تغییر شکل ظاهری شیشه هستند. قبل از شروع به سفارشی کردن گزینه‌های انتخاب کابین دوش شیشه ای خود، به انواع درهای دوش شیشه‌ای که می‌توانید انتخاب کنید، نگاه کنید.

انواع کابین دوش شیشه ای

  • درهای دوش شیشه ای شفاف

در کابین دوش شیشه ای، درهای دوش شیشه ای شفاف هستند، اما کمی رنگ مایل به سبز دارند، اگرچه برخی از افراد متوجه رنگ آمیزی جزئی شیشه نمی‌شوند. از آنجا که بافت خاصی ندارند، درب شیشه ای شفاف، به خوبی با تمام سبک‌های دکوراسیون کار می‌کنند و ظاهری چشم‌نواز به حمام شما می‌بخشند. با چنین ظاهری ساده و شیک، شیشه شفاف همچنان محبوب‌ترین انتخاب برای درهای دوش در سراسر جهان است .اگر فضای داخلی چشم‌گیری برای کابین دوش شیشه ای، مانند کاشی تزئینی یا سنگ دارید، یک درب دوش شیشه ای شفاف، به هر کسی که از آن استفاده می‌کند، اجازه می‌دهد از دیوار پشت دوش عبور کند. از آنجا که می‌توانید مستقیماً از داخل محفظه دیدن کنید، درهای شفاف باعث می‌شوند، حمام‌های کوچک‌تر جادارتر به نظر برسند.

این پدیده معمولا به وفور اتفاق می‌افتد، زیرا شما می‌توانید هر چهار طرف دیوار اتاق را ببینید به جای اینکه دوش، دید شما از دیوار را مسدود کند. از آنجا که از طریق در می‌بینید، هر نوری که در آن جا وجود دارد، می‌تواند به دوش نیز منتقل شود و نور بیشتری را به اتاق وارد کند. نور همچنین می‌تواند از اتاق خارج شده و به داخل حمام برود. اگر پنجره ای نزدیک اتاق دوش دارید، نور خورشید از پنجره می‌تواند عبور کند و فضا را روشن کند.

اگر می‌خواهید نور بیشتری داشته باشید، توانایی دیدن فضای داخلی دوش و وجود سبک کلاسیک درب دوش، موجب می‌شود که شیشه شفاف را برای درب یا محفظه دوش خود انتخاب کنید. تنها نکته منفی برای پاک کردن شیشه، تلاش برای حفظ درخشش آن بدون ایجاد لکه است.

  • درهای دوش شیشه ای مات

برای حفظ حریم خصوصی، ممکن است برای کابین دوش شیشه ای خود، درهای دوش شیشه ای مات را انتخاب کنید. برای ایجاد بافت شیشه مات،  تولیدکنندگان یک طرف آن را با اسید یا ماسه بلاست استفاده می‌کنند. این امر مانع از عبور نور از طریق ایجاد ظاهری شفاف می‌شود. از آنجا که یک طرف شیشه صاف است، می‌توانید سطح آن را به راحتی تمیز کنید. علاوه بر این، سرما زدگی باعث می‌شود اثر انگشت و لکه‌ها به همان اندازه که روی شیشه های شفاف وجود دارند، از حالت برجسته خارج شوند. اگرچه در بعضی موارد، تمیز کردن قسمت مات، ممکن است چالش برانگیزتر باشد، زیرا کف صابون می‌تواند در چاله‌های یخ زدگی جمع شود.





:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: